Děláš a máš na starosti:

  • Komunikace s obchodními partnery s důrazem na cenové vyjednávání, dodavatelskou kázeň a kvalitu dodávky
  • Realizace nákupů v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů
  • Realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení
  • Vedení evidence smluvních dodavatelů, včetně kontroly dodržování uzavřených obchodních podmínek
  • Realizace poptávkových řízení
  • Obchodní jednání se stávajícími dodavateli a vyhledávání nových dodavatelů
  • Optimalizace obchodních podmínek a smluv
  • Zajištění včasných dodávek nakupovaných položek v požadovaném termínu a ceně s ohledem na plynulost výroby
  • Vystavení objednávky a sledování jejího průběhu
  • Správa administrativy (objednávky, dodací listiny, faktury, atd.)
  • Pravidelný reporting nadřízenému
  • Komunikace napříč odděleními společnosti
  • Odpovědnost za nákup komponentů pro výrobu dle požadavků
  • Odpovědnost za včasné plnění požadavků a dodržovat termíny
  • Komunikovat a spolupracovat s tuzemskými i zahraničními dodavateli
  • Nastavovat proces nákupu
  • Kontaktní osoba pro CCS karty, GPS systém, řešení pojistných událostí
  • Spolupracovat napříč firmou

Získáš:

  • Práci na plný úvazek na dobu neurčitou
  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • Bonusy a prémie
  • 25 dní dovolené
  • jazykové kurzy
  • dotovaný oběd/stravenkový paušál
  • příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • 13.mzda
  • Jedinečné zážitky z firemních akcí
  • Partu kolegů, se kterými není nikdy nuda
  • Služební mobil, notebook

Máš, umíš nebo znáš:

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Praxe v oboru 2 roky podmínkou
  • Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Znalost MS Office na dobré úrovni
  • Časová flexibilita
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Řidičský průkaz sk. B

Pokud tě tato pracovní příležitost zaujala, zavolej nám nebo napiš ještě dnes! Kontakt najdeš tady.