Děláš a máš na starosti:

  • Pozici částečně přizpůsobíme tvým schopnostem a zkušenostem – můžeš zodpovídat za archivaci, evidenci, kompletaci a další administrativní činnosti, které bude vyžadovat provoz účetního a personálního oddělení a zároveň tě můžeme spoustu věcí naučit a pomoci ti tak zvýšit odbornost či postoupit v kariéře

Získáš:

  • zázemí české strojírenské společnosti rodinného typu
  • pracoviště 15 min autem z Jičína – Osek 113, Sobotka
  • zkrácený nebo plný úvazek s pružným rozvržením pracovní doby
  • mzdové ohodnocení odpovídající tvým zkušenostem s širokou škálou benefitů
  • zdánlivě poklidnou administrativní práci, ale sem tam se u nás objeví i nějaký to "vzrůšo" a stres s dodržením termínů 🙂
  • možnost nástupu co nejdříve

Máš, umíš nebo znáš:

  • SŠ humanitního či ekonomického směru
  • praktické zkušenosti z oboru financí a/nebo personalistiky
  • dobré komunikativní schopnosti
  • pokročilé dovednosti s PC (MS Office, především XLS)
  • pečlivá/ý, zodpovědná/ý a nedělá ti problém pracovat s detaily a čísly a zároveň komunikovat s lidmi
  • znalost SW Money bude tvou výhodou

Pokud tě tato pracovní příležitost zaujala, zavolej nám nebo napiš ještě dnes! Kontakt najdeš tady.