Děláš a máš na starosti:
- Pozici částečně přizpůsobíme tvým schopnostem a zkušenostem – můžeš zodpovídat za archivaci, evidenci, kompletaci a další administrativní činnosti, které bude vyžadovat provoz účetního a personálního oddělení a zároveň tě můžeme spoustu věcí naučit a pomoci ti tak zvýšit odbornost či postoupit v kariéře
Získáš:
- zázemí české strojírenské společnosti rodinného typu
- pracoviště 15 min autem z Jičína – Osek 113, Sobotka
- zkrácený nebo plný úvazek s pružným rozvržením pracovní doby
- mzdové ohodnocení odpovídající tvým zkušenostem s širokou škálou benefitů
- zdánlivě poklidnou administrativní práci, ale sem tam se u nás objeví i nějaký to "vzrůšo" a stres s dodržením termínů 🙂
- možnost nástupu co nejdříve
Máš, umíš nebo znáš:
- SŠ humanitního či ekonomického směru
- praktické zkušenosti z oboru financí a/nebo personalistiky
- dobré komunikativní schopnosti
- pokročilé dovednosti s PC (MS Office, především XLS)
- pečlivá/ý, zodpovědná/ý a nedělá ti problém pracovat s detaily a čísly a zároveň komunikovat s lidmi
- znalost SW Money bude tvou výhodou
Pokud tě tato pracovní příležitost zaujala, zavolej nám nebo napiš ještě dnes! Kontakt najdeš tady.